Tuesday, April 17, 2012


Hey Ladies! One of my fellow bloggers did this and I think its a fantastic idea! Doing YouTube Tags in written form on the blog!! Whoo! Im excited!


Now lets get this show on the road........

Makeup:

Blush or Bronzer? 
Gonna have to say Bronzer for this one, since it not only warms up the face but can also be used as a blush or a contour, if its matte.

Lip Gloss or Lipstick? 
Lipstick, I love gloss to make the lip look plumped, but that can be achieved with other things, at least with lipstick you have a variety of colors and finishes to work with :)

Eyeliner or Mascara? 
Mascara for sure! 

Foundation or Concealer? 
Foundation for sure, don’t know what I'd do without it HeHe.

Neutral or Color Eye Shadow? 
I am definitely not really a neutral girl. I'm just trying to use more neutrals, and in the right way and the right places. I Loooove color!!! so much. 
Everyday, special occasions and everything in between.

Pressed or Loose Eye Shadows?  
I prefer softly pressed shadows like UD BUT loose pigments are my first love!

Brushes or Sponges? 
Brushes!!<3

Nails:

OPI or China Glaze? 
OPI

Long or Short? 
Well if this was a year ago I'd say loooong. But now I like more medium to long.

Acrylic or Natural? 
Gel or Natural.

Brights or Dark? 
I love brights over darks and I love love love french tip especially with a bright color on the tip ;)

Flower or No Flower? 
I'm not really a flower type of girl, but I love GLITTER and SPARKLIES! But really girly things is not really my thing. 

Body:

Perfume or Body Splash? 
I actually like to pair two similar sprays and perfume together for lasting power and creating my own scent.

Lotion or Body Butter? 
Omg Body Butter!! I love how creamy and moisturizing it is!

Body Wash or Soap? 
Body wash and soap call me a freak, but I feel like body wash doesn’t get me clean enough so I wash with soap with first then I use my body wash :)) for exfoliating and scent mostly.

Lush or Other Bath Company? 
I'm good with what the drug store puts out there.

Fashion:

Jeans or Sweat Pants? 
Jeans!

Long Sleeve or Short? 
Short 

Dresses or Skirts? 
Dresses

Stripes or Plaid? 
Hmm I'm not one for patterns much. If I had to choose........stripes.

Flip Flops or Sandals? 
Flip Flops!

Scarves or Hats? 
Hats

Studs or Dangly Earrings? 
Dangly and Big!

Necklaces or Bracelets? 
Bracelets

Heels or Flats? 
Heels, Heels, Heels! 

Cowboy Boots or Riding Boots? 
Riding Boots

Jacket or Hoodie? 
Hoodie Jackets ;)

Forever 21 or Charlotte Russe? 
We don’t have Charlotte Russe in Canada, so I guess I'd pick Forever 21 but the Canadian version of that kinda sucks too haha.

Abercombie or Hollister? 
Thumbs Down!

Saks 5th or Nordstrom? 
Again I don’t know which is better or more my style cause canadian retail succcks! Lol.

Hair:

Curly or Straight? 
Ahh this one is hard for me. I have natural curly hair but I don’t like how my curls fall. But I do love a nice curl. Straight is gonna have to take this one for me you can just transform straight hair so much more.

Bun or Ponytail? 
I prefer a “messy” bun over a ponytail.

Bobby Pins or Butterfly Clips? 
Bobby Pins

Hair Spray or Gel? 
Hair Spray

Long or Short? 
Long!

Light or Dark? 
Medium!

Side Sweep Bangs or Full Bangs? 
Side swept for sure

Up or Down? 
Down! I love my hair flowy-like

Random:

Rain or Shine? 
Shine! Shine! Shine! I come from a place where it rains a lot! The more sun the betta!

Summer or Winter? 
Summer!

Fall or Spring? 
Fall!

Chocolate or Vanilla? 
Hmm Vanilla in Ice Cream, Milk Choclate for Chocolate, otherwise nothing :))

East Coast or West Coast? 
WEST COAST!!!

I Tag Everyone to do this it was actually quite amusing, it brought me back to high school days when you'd do those surveys and chain letters. HaHa.

Till Next Time Lovies!

XOXO Tiny <3

2 comments:

  1. aren't these fun?! love your answers :] and obviously +1ing you. XOXO

    ReplyDelete